Ana içeriğe atla

BEYNİMDE CANLANAN İNSAN SEVGİSİ





  1.                                                                                                                                                                                            Pencerenin camından yansıyan ışık tam gözlerimi nişan almışcasına parlıyordu.Gözlerimi hafif araladım ve irkilerek uyandım .Ağzımda iğrenç bir tat ve kuruluk vardı ,Gece yine çok sigara içmiştim ah şu zehire bir türlü engel olamıyorum ,izin veremiyorum kanıma girmesine. Zihnim sanki koca bir boşlukta gibiydi hiç bir şey düşünemiyordum ,sanki başım bedenimden ayrılmış gibi bir his vardı yüzümü yıkayıp kahvemi yudumladıktan sonra zar zor kendime gelebildim .                                                                                                                                                                                                                                                                          



                                               İnsan bu hayat da en çok neye muhtaçtır. peki benim geceler boyu uzun uzun düşündüren neydi .Beni bu kadar derin bilmezlere sokan ve o bilmezler de yalnızlıkla boğan güç neydi.tedavisi olmayan bir hastalık gibi beni saran bu rahatsız edici sessizlik ..                                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                                                         Hayatım boyunca bir kaç kez aşık olmuşumdur. .Lise aşkları unutulmaz olan farklı bir atraksiyonu ve heyecanı vardı .İnsanlarla konuşmak arkadaşlık kurmak onlarla bir şeyler paylaşmak zaman geçirmek son birkaç yıldır yapmadığım aktivitelerin başında geliyor Son yıllarda sürekli yalnız kalmak istiyorum .Düşünmek için çok zamanım oluyor .Ancak mutlu olmak gülmek ve ya birisinin acısına ortak olup ağlamak.gibi kavramlardan uzaklaştığımı fark ettim aslında .Peki beni bu kadar derin karanlık sulara çeken ve antisosyal yapan şey neydi?Eksikliğini hissettiğim şey aslında insanın yaradılışından beri olan bir duyguydu sevgi evet   sevgi ve uzun zamandır hiç kimseyi sevmediğimin farkına vardım .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
                                       Yalnızlık o kadar etrafımı sarmıştı ki o sardıkça ben iyice sarılması için kendi etrafımda dönmüşüm tıpkı bir makara gibi .Kendi iç dünyamda boğulmuşum.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        İnsanlar aslında akan bir suya benzer sürekli aktığı yeri aşındırır düz vadilerde menderesler çizerek gider ben ise sel baskını gibi büyük bir yamaçtan akarak ardımda büyük bir dev kazanı bırakıyormuşum bunun farkına vardığımda ise aslında değişmiş olduğumun farkına vardım                                                                                                                                                                                                                                                                                                     İnsan eğer içinde var olan bir duygunun ayarı ile oynarsa  insanların arasından kendini soyutlamış olur... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paulo Paolides ve MAVİ KÖŞK

   Paulo Paolides kimdir? Kendisi İtalyan asıllı bir Rum. Kıbrıs'ta doğmuş ve burada avukatlık yapıyormuş. Çok güzel bir meslek değilmi, insana saygınlık katıyor. Yeri geliyor çaresizlerin haksızlığa uğramış insanların sesi oluyorsun .Hadi  Paulou yakından tanıyalım . Paulo   nun o meşhur köşkünden başlayarak anlatıyım hani şu tabanca şeklinde olan veya köşkten limanı görüyorsun da limandan bakıldığında köşk görülemiyor.Hadi bunları da keçdim nasıl bir insan köşk ün içine gizli bölmeler   koyar veya  köşkü kim yaptı her şeyden önce  bilinmiyor . Hayır hayır bir dakika kafam karıştı  Paulo  bir avukat değilmiydi?  Paulo  aslında avukat değildi silah kaçaksı evet yanlış duymadınız . Paulo  hatta bir cani kana susamış bir canavar insanları öldürmekten zevk alan onların kanıyla beslenen bir sülükten farksız .Benim için insan öldüren bir adam iyi olamaz hangi ırktan olursa olsun.  Paulo  nun  şu köşkünd en bahsedeyim size içinde de ayrı bir gizem yatıyor zaten.Köşke girdiğimizde soldaki

ATARLI MOTİVASYON

Hey bencil pislik sana diyorum evet sen sağa sola bakma sana diyorum o suratındaki aptal gülümsemeyi kesip beni dinlemeye ne dersin. Sana nasihat vermek ne hattime sen zaten çoğu şeyi biliyorsun değil mi,hatta benden daha fazla bilgiye sahip olabilirsin . Bak dostum hayatta bazı şeyleri başaramadin  belki hala daha kaybediyor olabilirsin .Yani ne istediysen başardın mi gerçekten .Biraz gerçekçi ol ve şu bencil beynine birşeyler sokmama izin ver.Yani sana onu yap bunu yap demeyeceğim yada Tolstoy un da dediği gibi saat akşam onda uyu sabah beşte kalk ara öğün yeme tatlı yeme vs de demeyecegim, çünkü senin unun, yağın , şekerin hazır helvayı yapmak için bekliyorsun  artık helva yapman gerekiyor .Aslında sen  yaptım yada yapamadım veya başardım yada başaramadım a takılıyorsun işin aslı ne bilyormusun yaptım ,yapmadim bu ince çizgiyi anlayıp  kavrayabilirsen işet o zaman birşeylerin duzeldiğini görmeye  başlayacaksın .Senden düzgün doğru veya dürüst birisi olmanı istemiyorum senden yap

SALYANGOZ YARIŞLARI

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Her çocuğun kendine özel bir oyunu vardır bence .Çocukken çok fazla oyun oynama fırsat bulduysanız   birde kırsal alanda çocukluğunuz geçtiyse sizi maziye geçmişe götüreyim biraz. Çoğu çocuğun ilk oynadığı oyunların başında genelde saklambaç gelir basit olduğu için çoğu çocuk ilk bu oyunu öğrenir genelde. Sonrasında saklambaç oyununu takip eden köşe kapmaca,seksek,,yakan top, vb